IN THE FUTURE EVERYBODY WILL BE WORLD FAMOUS FOR 15 MINUTES

Okej, jag har ingen lust till någonting längre .. varken blogga, gå i skolan, umgås med folk, absolut ingenting! det finns ingen längtan, ingen passion bakom någonting jag gör. På sommaren hade det här aldrig varit ett problem, men jag känner verkligen hur vintern börjar komma och jag blir depp, jag hatar känslan utav att vad man än gör så finns det alltid en liten bit kvar innan man riktigt är där. nu säger jag iaf hej till mig säng, datorn och andy warhol filmer på youtube. det får mig att må lite bättre iaf.
take care, xoxo!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker jag faktiskt att du ska sluta lipa! sluta opp med det dära..

2009-10-21 @ 12:06:14
Postat av: Matilda

fuck you fanny haha

2009-10-21 @ 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0