RE:STACKS

var halvägs ner för trappan när jag fick mitt dagliga morgonsug efter att sitta vid datorn och gissa vilken nörd som gick upp lika snabbt igen? Nu sitter jag här och tänker igenom gårdagen och den var faktiskt inte så dum endå bortsätt från min vanliga otur om att alltid få någon sorts bitch omkring mig, jag orkar snart inte vara snäll längre.
satt mest runt bordet och pratade med människor till högerochvänster men priset för skönaste och trevligaste människan på kvällen går till Ida Jarlhed lätt! hoho

Nej nu ska jag käka frullebulle, sätta mig och prata med bror för att fördriva tiden, och lite senare ska jag försöka få tag på mathilda eller fanny. påtal om fanny så loggade hon in på msn nu.
MYCKET PRAT OCH LITE VERKSTAD HÄR.. xoxo.

Kommentarer
Postat av: ida

haha matilda. De var sjukt kul, måste göras om. Puss på dig goding<3

2009-11-15 @ 09:48:30
URL: http://idajarlhed.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, ja det var det verkligen och det måste vi snygging<3

2009-11-15 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0