2010 näe, 2073

Innan jag går och lägger så tänker jag bara fråga hela världens befolkning om ni faktiskt är dumma i huvet? tror ni på fullaste allvar att vi kommer dö 2012 bara för några hubahubas har sagt det? deras kalender tar slut, så därför måste vårat liv ta slut? okej, hela världens befolkning kommer dö förutom jag isf, jag tänker det iallfall inte. vi har redan hört att vi ska dö 57676376 gånger innan så varför skulle just den här gången vara rätt, så alla vet så skrattar jag er rakt upp i ansiktet, there you go. puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tänk om det händer så då:( jag blir lite orolig i magen..det bubblar till lite..jag vill inte dö-

2009-11-02 @ 23:37:17
Postat av: matilda

vad sägs om föralltid fanny?

2009-11-02 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0