Im exactly where i'm suposed to be

har varit nere på stranden hela dagen med fina människor.
amanda x2, kajsa och jag åkte ut med båten till kärleksön och tänkte bada men ångrade oss direkt när det blåste och ankaret var inte att leka med, haha tungt var det med!
Så vi åkte runt på sjön istället och jag och amanda hoppade i mitt på sjön i farten medans kajsa och amanda stekte i båten.
senare  körde vi en titanic och efter det fikade alla med gifflar, tom&jerry kex, dumleklubbor och coca cola!

vattenkrig blev det också när amanda A gjorde världens största ballong med vatten och bara råkade kasta på hannas rygg så det skvätte över allihopa, men hämde är ljuv amanda!

Nu ska jag snart göra iårdning mig för att sedan åka och kolla på match i fagersanna.
weiho, best day ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0