LIKE SHE FELL IN LOVE

jag trodde verkligen att jag kunde få en skön sovmorgon för en gångs skull imorse, men inte då för då ringde fanny och tvingade med mig till djäknesundet .. men tur var väl det.

efter att ha gått allt för länge i ett par äckligt varma converse uppför bergen så hittade mattias en plats han ville stanna på .. pfft, öarna säger jag bara men om det var någon som lyssnade på mig, nääeee!!1 haha.
inte förän i slutet kom dom på att de var jävligt gött där uppe på öarna.
vid halv tre tände vi grillarna och då började det regna och hälften av alla människor åkte hem medans vi stog med en handduk för att elden inte skulle slokna.

Kom hem till sist iallfall och åkte med linus ner och badade, och nu ska jag kolla på iron man. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0