jag skriver mer än en rad ikväll, wow.

kom hem för cirka två timmar sedan, visserligen ångrar jag lite att jag från första  början åkte iväg, kunde lika gärna stannat hemma och läst harry potter och dödsreplikerna hela kvällen för jag hade inte särskillt roligt och det var inget fel på personerna som var i min närhet utan jag själv som inte var särskillt taggat på att göra något överhuvetaget.
började att vi var hos alexander. jag och sandra satt ute på framsidan och snackade om känslor, och om att jag förmodligen inte har några .. matilda carlsson blir ju inte kär haha.
kort där efter kom emil och oskar ut och vi började prata om allt annat som inte hörde till det första samtalsämnet.

Senare åkte vi vidare till hamna och där frös jag ihjäl.
och nu ska jag äta och sova till jag dör lite till OCH SÅKLART LÄSA HARRY POTTER!
godnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0