I HOPE YOU FEEL JUST FINE, WHEREVER YOU WILL BE.



det är nästan lite nostalgi över de här  bilderna, de känns så härliga. men härligt var det också när bussen inte kom imorse och hämtade mig och linus så vi gick tillbaka hem för att några sekunder senare sitta i bilen påväg ut till ettan som redan hade gått. så jävla pissed var jag. sen bärde det av till mathilda som redan hade åkt till skolan men vände vid tibro busstation. Efter att ha legat och dega i två timmar hemma hos henne, åkte vi karlsborg där vi var nära på att blåsa iväg, men kom fram till nymans till slut gjorde vi iallafall och där åt vi världens kanske godaste räkmackor. slutsats av min "morgon" är att den blev för jävla bra ändå, gud vad jag tycker om den där bruden!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0