DON'T LET ME GET ME

Jag vet att jag inte har updaterat särskillt bra på senaste tiden, men jag har varken tid eller ork..
för det första är henke här och jag har spenderat rätt mycket tid med honom, min bror och en hel del andra fina människor
och för det andra så är jag mest irriterad och varenda gång jag försöker skriva någonting här i bloggen så blir det bara inlägg som beskriver hur mycket jag avskyr världen, ojoj eheh.

men malin berättade en grej igår som jag blev så jävla förbannad över.
visst att ni kan döma mig som person om ni nu ifråga känner mig, annars har ni absolut ingen andledning till det.
hör ni en sak från en persons vinkel om mig så är det klart jag har en helt annan förklaring, men att bara döma utan att tänka är bara idiotiskt, och det är fan inte okej! folk man känner snackar redan en massa skit så det räcker och blir över, men det ger inte er någon som helst rätt att sitta och hålla med dom när ni faktiskt inte ens känner mig, det finns nog med idioter i världens så låt inte mig lägga till er på listan? Jag tar inte direkt åt mig, men jag blir arg och framför allt - besviken.
jag är en människa, precis som vem som helst ..

Kommentarer
Postat av: henke

du är bäst!

2009-08-17 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0