12:50

Jag avskyr/trivs inte med min header, eller överhuvetaget inte med min design så nu ska jag ut och ta kort och som förhoppningsvis ger mig lite isperation och senare kommer det nog upp en ny! Ikväll ska jag nog, ehm jag vara hemma om inte fanny eller nikki drar med mig in till matfestivalen och ja, jag lovar då att vara med hela kvällen och vara rolig hela kvällen men igår som sagt hade jag en andledning även om min "jag är trött och vill åka hem" andledning var rätt dålig så fick den funka för stunden, jag berättar när vi ses sen! det sista behövde ju ingen egentlign förutom fanny och nikki läsa men .. haha
xoxo.

ps. som sagt bilder och ny design är in coming!

Kommentarer
Postat av: Lisa

fin design tycker ja :D<3

2009-08-29 @ 23:16:21
Postat av: Matilda

tack! :)

2009-08-30 @ 01:25:17
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0